What you’ll see is the worst me

Žiarovka mi robí spoločnosť. Kúsok wolfrámového vlákna vrhá svetlo na vyvierajúce vnútro. Záchytný bod uprostred tohto sveta.
Bože, som tak strašne iná. V každej vete, ktorú poviem, sa odlišnosť zatrbliece ako hviezda na nočnej oblohe. Snažím sa, starostlivo vyberám každé slovo a nestačí to. Miestami som kockatá hlava, inde som detsky hlúpa, niekedy neuveriteľne hrubá...
Mnoho verzií toho istého.
Budem ťa prosiť o zmilovanie, lebo uvidíš to najhoršie zo mňa.
Stratená medzi príšerami a démonmi, v bahne toho najhoršieho. Vydýchnem si až v momente, keď budú tvoje ruky okolo mňa.


Komentáre

  1. mnoho verzii toho isteho. mam pocit, ze to presne vystihuje kazdeho cloveka. na roznych miestach sme povazovani za roznych. pritom sme stale jednou a tou istou osobou. ja sa uz potom obcas zvyknem pytat - kto je vlastne "ja"?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzerá to tak, že nekonečný vesmír okolo nás je nakoniec aj v nás.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky