V srdci praská ďalší kotol...

... my predsa nie sme ako oni

Vyzerá to tak, že včera sa dorazil a dnes na Breminale nejde. V duchu som sa tešila na to ako vypadne z domu a ja si budem pobehovať po byte nahá, bez jeho škaredého pohľadu. Konečne si môžem dovoliť zahodiť oblečenie bez toho aby som ohrozila mentálne zdravie rodiny či spolubývajúcich a Nemec sa pri tom tvári ako keby som mu našikala do polievky a neodpustí si poznámku, či som sa zabudla obliecť.
Nádych, vydých...
Drobnosť, ktorá robí život príjemnejším. Celý život je o drobnostiach, ktoré jeho tvrdosť robia znesiteľnou.
Včera som neodolala a po dlhej dobe urobila selfie. Príde mi, že vyzerám rovnako. Roky pribúdajú a ja si pripadám stále taká istá.
Niektorí ľudia sa časom menia a mňa to míňa. Možno som len slepá a popletená každodenným pohľadom do zrkadla.
Musím sa opýtať...
Pokračovanie:
Po dopísaní článku som zaspala na gauči. Ako ináč, spalo sa mi príjemne, kým ma nezobudil Nemec.
Jo vďaka, milujem keď ma budia!
Nakoniec predsa len šiel pomáhať. Dvere za ním sa sotva zavreli a oblečenie letelo. Moje malé potešenie, ktoré som predčasne pochovala.
Ľahnúť si na gauč, slúchadlá na uši, žiadne oblečenie, ktoré by ma rozptyľovalo a zaliezť do Myšlienkového paláca.
Momenty pokoja, keď som len ja a nekonečno. Čo viac si priať?!
Až kým ma Nežná nevrátila do reality. Nechcelo sa mi. Snažila som sa natiahnuť čas.
...and the owner of your soul
Pousmiala som sa a neochotne vstala. Keď musí von, tak musí. Najprv to vyzeralo fajn, potom začalo jemne pršať a nakoniec sa spustil lejak. Zmokla som ako už dlho nie.
Studené tričko sa na mňa lepilo a ja som kráčala ako s metlou v zadku. Nežná zúfalo privierala oči a na znak znechutenia sa vliekla ako slimák hore kopcom.
Vyliať vodu z topánok, vyžmýkať tričko, osušiť mokré klbko chlpov a schovať sa pod deku. Keby mi teraz niekto čítal rozprávku, tak vytuhnem pri prvých vetách...
Snívaj ďalej Drahá, o chvíľu doperie práčka. Nepotrebujem aby po mne vrčal Nemec, že kde má členkové ponožky o ktorých ani neviem, že existujú. Zajtra si ich nájde na šnúre, takýto druh negativity vo svojom živote nepotrebujem (pseudovtip, tu sa treba zasmiať).
Nádych, vydých...

Komentáre

  1. nahota je neskutočne prirodzená vec, nechápem, ako aj tých najbližších môže poburovať. cítim sa voľno, príjemne, oblečenie mi pripadá v čase (takmer úplnej) samoty zbytočné. och ako sa teším, keď si ju budem môcť užívať viac a častejšie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Horúce dni, keď sa človek varí a všetko sa lepí na telo si to priam žiada.
      😂 možno to Nemcovi vadí, lebo on pribral a podvedome ho to škrie....
      Tak držím palce aby si si mohla nahé pobehovanie užiť do sýta 😉

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky