Tisíc drobností s otázkou na budúcnosť

Víkend som strávila ponorená v sebe s hudobnou kulisou. Proste moja forma meditácie, keď kráčam nekonečnom v sebe.
Netrpela som, užívala som si to. Čas strávený v príjemnej spoločnosti...
Včera som si dala nútenú prechádzku s Nežnou. Túlali sme sa parkom na pokračovania. Zamračené a chlad zredukovali počet ľudí na uliciach. Deň, ktorý atmosférou pripomínal skôr jesenný deň ako leto. Studený vietor sa zahryzával do obnažéneho krku, štrk pod topánkami vŕzga. Udržiavané stromy, slnkom vypálena tráva a jazierka plné života.
Obrazy ulíc, ktoré si chceš navždy vryť do pamäte. Raz sa sem budeš chcieť vrátiť v spomienkach. Mesto ako každé iné a predsa tu slnko svieti ináč.
Aj po toľkom čase sa nedokážem nasýtiť a stále mi spôsobuje euforické stavy. Krik čajok mi stále znie výnimočne.
Kráčať po prekvapivo prázdnom nábreží, sledovať spadntú hladinu rieky a hlas kostolných zvonov sa mieša s trúbením áut.
Asi by som dokázala stráviť jeden celý život pozorovaním mesta.
Občas okoloidúcim závidím aké pekné miesto majú za domov. Životy, ktoré by som chcela ochutnať.
Hlboký vydých... Je čas sa zas rozbehnúť a ísť si ten svoj šialený maratón. Bežať si svoje lebo prirodzenosťou je byť v pohybe.
Zdá sa, že je čas zapadnúť do štartovacích blokov, nasadiť si helmy, dotiahnúť si pásy. Bude Zomri.
Registrovala som, že atmosféra v dome zhustla ale Nemecká povaha ma odrovnala.
V skratke arogantná rodinka Dominy z Pekla a jej mužíka Politika, za rok otrávili zvyšných obyvateľov na toľko, že sa rozhodli predať byty.
Takže sa budeme musieť sťahovať. Ani z piči si to s Nemcom neviem predstaviť.
Pomoc!
Neviem, či sa smiať alebo plakať. Viem len, že to bude veľmi zaujímavý zážitok.

Dospela som k zaujímavému zisteniu, že erotické video môže mať úroveň...
Už som spomínala, že svet je zvláštne miesto?!

Komentáre

Obľúbené textové zvratky