Patetický výkrik do ventilátora

Jebať, práve teraz je to pravda. Čo tam po tom, že zajtra asi nebude...

Láme ma únava, telo bolí ale ešte nesmiem zastať.
Bože, ja chcem tak veľmi zložiť hlavu na vankúš a ponoriť sa do tmy.
Ešte nie
Musím sa najesť aj keď kortizol v krvi šepká iné. Jeden jogurt za celý deň je málo.
Ešte nie
Plače a ja som ďaleko. Aj napriek všetkému čo sa stalo, mi to láme srdce. Monštrá nemajú srdce! To len ja mám výnimku.
Ešte nie
Spokojne si sedí, lebo má svalovku. Kvôli jeho ľahostajnosti som si dnes siahla takmer na dno.
Ešte nie
Tá s veľkými očami a studeným ňufákom, ma potrebuje. Modlím sa aby zas bola fit a žrala mi nervy.
Ešte nie
Musím zo seba zmyť hriechy a vrátiť vlasom krásu aspoň na chvíľu.
Ešte nie
Trikrát si rozmyslím, či túto sračku zverejním, lebo všetko schovávam a riešim len sama so sebou. Za oponou...

Ešte nie...
som vyčerpaná

Komentáre

Obľúbené textové zvratky