Nádych, výdych a škvŕkanie v bruchu

Asi som hladná... Asi, ťažko sa to rozoznáva a jedlo nie je akosi môj cieľ.
Dopadla na mňa vlna. Pozorujem šeredne namaľovanú stenu a rozmýšľam ako mohol byť niekto spokojný s takýmto výsledkom.
Slnko svieti a mne je smutno. Mám plné zuby samoty, stále len sama so sebou a Nemec ako pohyblivá kulisa.
Priepastný rozdiel medzi predstavami a realitou. Jedinou istotou je neistota, všetko sa môže zvrtnúť.
Predstavuješ si ako budeš púšťať papierové lodičky, ich nekonečnú cestu na vlnách.
Prídeš na miesto s plnou taškou lodičiek a rieka nikde. Cez noc sa nečakane odsťahovala a ty sa môžeš s lodičkami pojebať...

Komentáre

  1. Človek, kvôli ktorému sa aj rieka odsťahuje. Sám by som lepší príklad nevymyslel xD
    Pre budúcnosť odporúčam moderné guľaté UFO lodičky. Tie sa nikde nezaseknú, ani keď tam rieka bude.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky