Duša moja čierna, sama sebe verná

Monotónny zvuk zapnutého ventilátora ako detail, ktorý dokresľuje obraz horúceho letného dňa.
Jediný kúsok oblečenia a aj ten je priveľa. Listy na stromoch sa len zľahka pohybujú v náznakoch vetra.
Žeravé peklo, cítim sa ako doma. Heh...
K dokonalosti mi chýba len káva a zbierka Krylových básní.
Vždy som mala zvláštny (ne)vkus. Zaliezť si do postele na celý deň so Spaľovačom mŕtvol a fľašou whisky. Ešte sa mi to nepodarilo prekonať.
Pozerať MASH v posteli Pána Strojov by tomu mohlo konkurovať. Snáď raz až sa svet opäť otočí hore nohami.
Zatiaľ si musím vystačiť s hrabaním piesku v záhradke.

Dušojedka
Nie je to len o sexe. To by bolo veľké zjednodušenie. Sex je príjemný bonus a spôsob ako uvidieť samú seba, nahú a skutočnú, bez masiek a pláštov. V posteli sa strácajú nánosy ľudskosti, odkrývajú sa citlivé miesta a ťažko sa v nej klame.
Dotyky, ktoré obkresľujú línie tela a ktoré by som chcela navždy vytesať do pamäte. Ukradnúť si údery srdca, ktoré by prúd času zmietol do zatratenia.
Oslavovať život zrýchleným dychom....

Komentáre

Obľúbené textové zvratky