Chcem si urobiť masku z odtlačkov lepších čiel

Pocit ako keď ťa zrazí kamión...
Náraz a čas sa spomalí až do bodu, keď sa zdá, že neplynie. Bezmocnosť, keď môžeš len čakať a dúfať, že ti jedna z náprav nezlomí väz. V duchu počítaš nápravy, ktoré ťa minuli a podľa štatistiky sa tá ďalšia musí trafiť.

Včerajškom som preletela na doraz. Dnes mi na lakti vykvitla modrina a rameno bolí pri každom pohybe.
Únava nepoľavila, 4 hodiny spánku ju neukecali a k tomu to teplo.
Stačí trikrát odrátať a budem v Pekle s dobrou spoločnosťou. So easy...
Čo cítim, nie je pravdivé a čo je pravdivé, to necítim. Naslepo kreslím hranice a som úplne mimo.
Och Bože, kokotskejšia kombinácia už nebola?
Myslím príliš alebo vôbec. Vidím, čo by som vidieť nemala. A že si niekto postavil okolo seba hradby? Pch! Podrž mi pivo a pozeraj...
Pravda je však o kúsok vedľa. Chybné závery a pri tom sa stačí opýtať prečo.

Depressed button: už som infikovaná IT vtipmi.
Ňach, je to so mnou vážne...

A k tomu som ako slimák a ostáva po mne vlhká stopa. Mala by som si obliecť nohavičky...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky