Posledné zvyšky Muža

Žila som v predstave, že som ich zahodila do prúdu času. Chcela som zabudnúť...
8 rokov starý útržok.
Zdá sa to ako sen, ako iný svet. Tak vzdialený tomu, čo je teraz. Keby nebolo spomienok, jaziev a takýchto útržkov asi by som neverila, že sa to stalo.
Je zvláštne čítať si vety niekoho, kto je mŕtvy. Ostali po ňom len písmenká a vety, nič viac. Malé úlomky toho, kým bol zaseknuté v bytí.
Chýba mi jeho úsmev a hlboké hnedé oči v ktorých som sa skrývala pred svetom.
Prvý krát v živote som videla svätojánske mušky práve pri prvom milovaní s ním. Otrasné klišé aké môže zinscenovať len život.
Neviem, čo je po smrti. Možno vyhasneme ako hviezdy a možno opäť stretneme milovaných...



Ahoj tak netradična tema večne premietaná . Jednak v hlave a jednak v živote. No čo už keď žena chce byť dobývaná a veľakrát sa musí tváriť že nič netuší aby úbohy chlap sa cítil ako dobývateľ a mal pocit vže je dobrý. Je pekné a zároveň povzbudive že máš aj zažitok taký keď si bola získana a z dračice sa stala priadúca mačička. A nielen to , ale že už poznáš aj fascinujúci spôsob zvádzania a oddávania sa. Klobuk dole že aj takéto skúsenosti máš a chcel som napísať ďakuj Bohu že Ti bolo dopriaté ale neviem či vieš Bohu ďakovať, tak to radšej nepíšem. No ak ale stalo sa tak že si priadla tak kde sa stala chybička . On je jasne snad že fascinujúce zvádzanie je dovtedy kým nie sme zvedený, resp. sme nezviedli. Potom ide buď o rutinu alebo zvyk a ono by to fascinujúce malo pokracovat .No tak pokracovanie nabudúce.




Venované Mužovi s veľkým M ❤

Komentáre

Obľúbené textové zvratky