Opitý Pán tancuje sám

Zdali sa mi sny, zvláštne sny.
Zatúžila som po Pánovi, uloviť ho a pochutnať si. Plány mi skrížila útla plavovláska, ktorá predbehla. Víťazstvom podrástla a mne ostal len smutný povzdych.
Druhý krát už mi v ceste nestála, snažila som sa Pána dostať. Tesne pred cieľom pohasli moje nádeje, keď ma drsne odbil.
Vkráda sa do mojich snov aj keď sa mu vyhýbam.
Nedalo sa odolať vábeniu snov, vyprovokovali moju zvedavosť.
Šla som po stopách a sny mali v čomsi pravdu. Zranený Pán a ľútosť, že som sem vôbec prišla. Dotkla sa ma jeho bolesť. Vždy to bolí keď trpia blízke bytosti.
Pochyboval o vlastnej hodnote, na moment bol bezcenný. Nešlo mlčať aj keď moje slová vyznievajú všelijako.
Pán je vzácna bytosť v mojom vesmíre. Jedna z mála hviezd na prázdnej oblohe, lebo samota je večná.
Nechal ma prísť bližšie a dotknúť sa rán. Z povzdialia som sledovala ako tancuje sám.
Musím ísť, nie som pre neho bezpečná...



Komentáre

Obľúbené textové zvratky