Odpočívaj v pokoji

Plyšový zajačik sa jej po prvotnej ignorácii zapáčil a okusuje mu uši. Práve tie mi udreli do očí a donútili ma vziať ho z krabice na ulici. Môže to brať ako darček k narodeninám.
Akurát, že Nežná verí iba na ranné a večerné kŕmenie. A na nehody!
Toustohrianky robím pomerne často, roztavenému syru sa ťažko hovorí nie. Malá tragédia, keď mi toustohrianka vykĺzla z ruky a rozpleskla sa na podlahe. Samozrejme, že dopadla na stranu s roztaveným syrom. Boh ma musí nenávidieť, keď také dopustí... ale len z časti. Stále mám upratovaciu službu s ňufákom, ktorá si poradí aj s lepkavým syrom. Svojim spôsobom mi je ľúto ľudí, ktorí musia spadnuté jedlo dvíhať...
RIP syr



Miestami by som odprisahala, že elektronika reaguje na zlú náladu. Zadriemala som na gauči a vstala rozladená. Jasné, že notebook začal sekať a lagovať v momente, keď som sa priblížila. Keď sa ešte pridá mobil, tak sa len hodiť o zem.

Ak by som mala dostať euro za každú minútu, keď mi rozpráva o programovaní, tak som už na Bahamách. Pre neho snáď neexistuje nič iné ako tvorenie kódu a vysvetľovanie ako vyriešil problém. O tom, že zo 4 metrov nevidím čo sa zmenilo v jeho appke a on sa potom urazí, škoda hovoriť.
Najhoršie je, že na celú situáciu sa dá pozerať z mnohých uhlov pohľadu a žiadna absolútna pravda neexistuje. Tak sa striedajú dni, keď vo mne vrie túžba ublížiť mu za to, aký je neznesiteľný a dni, keď som prekvapená aký výnimočný človek Nemec je.
Sú aj dni, keď sa láska podobá afektu. City a pocity ako krátke epizódy, keď dobrovoľne strácam kontrolu aby som potom bolestne triezvela.
Svet sa neustále otáča hore nohami a kým sa stihnem otriasť a zorientovať, zas sa otočí. Alica padala dole zajačou norou, ja som na mieste a svet sa točí okolo mňa.

A ja kurva neviem....

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky