Na záchod spoločne

Ach, tie zvieratká!
Zas jej prišlo na um, že by mala so mnou chodiť na wc. Zavriem sa s vidinou pokojného vyprazdňovania a o chvíľu na to počujem ako chodí pred dverami alebo rovno na drzovku začne škrabať na dvere aby som ju vpustila.
Tak si sedávam na záchode so psom pri nohách a príde mi kuštičko divné hladkaťju popri tom, ale...
Podľa Nežnej je všetko v úplnom poriadku lebo:
a) chce byť v tesnej blízkosti Vedúcej Zájazdu(vodca svorky ku mne nepasuje a domyslenie prečo nechávam na každom)
b) zvedavosť je vlastná všetkým živým tvorom a aby sa Vedúca Zájazdu zavrela sama na časti teritória je proste neprípustné (čo ak tam budem jesť niečo super dobré a hrať sa  najlepšími loptičkami na svete?!)
c) treba kryť chrbát Vedúcej Zájazdu pri značkovaní (čo keď ma prepadne pterdoaktyl?!)

Ťažko sa za to na ňu hnevať. Inštinkty sú inštinkty. Asi ako keď sa snažila Námorníkovy olizovať koleno aby vedel, že ho má rada.

Komentáre

  1. Vždy som to psom závidel. Dostanú sa žene do postele, do sprchy, dokonca na záchod. A ja? Môžem kňučať, môžem sa plaziť, som muž tak nemám nárok. Ak už toto nie je diskriminácia, tak čo potom?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky