Fuck me Freud

Spím nespím.
Tichá Voda to pomenoval ako chronické nevyspatie. Ak spím "lepšie" tak sa mi snívajú koniny, ktoré sa zdajú nekonečne dlhé ako keby trvali celé týždne. Ak spím horšie, tak spím horšie a občas sa do toho primotá nejaký sen.
Vždy sa dá klesnúť ešte hlbšie...
Okolo mňa sa motal nadržaný Nemcov kamarát a mne to bolo celkom príjemné. Vďaka podvedomie, kopni si do mňa aj nabudúce!
Neznášam takýto druh snov, ktoré mi chrstnú do tváre nepríjemnú pravdu alebo minimálne spochybnia mňa samotnú.
Čudujem sa, že som sa ešte nescvokla....

Komentáre

  1. Ako sa jmenuješ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako ma pomenuješ :) mám veľa mien.
      Tu som Hrobárova Dcéra, skrátene Hrobárka. Nie žeby som nemala rada svoje pravé meno ale mám radšej, keď mi ľudia vymyslia prezývku, ktorá ma bližšie zadefinuje.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky