Zamotaná

Točím sa v kruhu a chýba mi k tomu už len žonglovanie a jednokolečkový cykel.
Vysokovýkonný mozog potrebuje veľa energie a 8 hodín kvalitného spánku aby fungoval ako má. Miesto ideálu som pricviknutá medzi mlynskými kameňmi, ktoré ma uvrhli do núdzového režimu, ktorý nemá konca.
Darmo ma cez deň začne zmáhať únava, každý pokus o spánok skončí cca pol hodinou bezvedomia ale mne to pripadá ako mikrospánok. Necítim, že by som spala, necítim ani náznak oddychu, len som zavrela oči a pol hodina nenávratne zmizla.
Počasie sa mení každých 20 minút a hlava mi ide prasknúť. Čas, keď je skvelý nápad skrútiť sa do klbka a spať. Keby to šlo...
Opäť raz prišla chuť na večernú kávu. Nie, prosím neviň kávu, tá je v tom nevinne. Zaspať po káve mi nikdy nerobilo problém. Som ten typ, čo vstane, vypije kávu a vráti sa ešte pospať.
Motkám sa svetom a hľadám drobnosti, ktoré by ma potešili... ako šálka kávy, Nežná s gigantickým bruškom po výdatnej žranici či záchvat smiechu s Nemcom.

Komentáre

  1. Skús vymeniť posteľ. Alebo si predtým zľahka zacvičiť. Alebo si pozri Kubricka Space Odyssey.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Same here. Je to túžba, čo nám nedá v noci spať? Alebo sa s globálným otepľovaním vytratil aj kvalitný spánok? Ja to riešim kurením, a už aj to prestáva pomáhať. Skús si púšťať meditatívnu hudbu, skúriť sa, a vypnúť. Ale predpokladám, že to si už skúšala :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky