Toaleťák s obrázkami

Ach, keby to písanie šlo aspoň z časti tak ľahko ako sa mi chce. S vygumovaným mozgom je všetko ťažšie a aj drobnosť ma vyvedie z miery. Nerátam ako dlho som už poriadne nespala, len viem, že je to viac ako dva týždne.
Asi nemusím hovoriť, že už nechcem.
Som a to je asi tak všetko. V hlave mám prázdno, teda nič cenné alebo zdieľateľné okrem túžby aby to už skončilo. Teplé a slnečné počasie aspoň trošku zapĺňa prázdnotu, len škoda, že Nežná nie je nadšená z drastických teplotných skokov. Apríl a 27°C, nič pre psiu seniorku. Ostávajú len nočné prechádzky.
Len čakám, kedy ma jebne...
Odrovnali ma dnes v obchode. Chcela som kúpiť toaleťák a ako vždy, ten obyčajný nemali. Zas! Miesto toho mali za rovnakú cenu gýčový s obrázkami mývala a vetvičiek. Na utieranie zadku je až príliš pekný ale účel svätí prostriedky.

Komentáre

  1. Odpovede
    1. Lebo mi preplo a spanie nejde alebo spím plytko s blbými snami. Čínsky boh srandy sa baví na môj účet

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky