Menšie guľky sa lepšie vojdu do pusy... Logicky

Keď privriem oči, cítim ako sa na ne podpisuje únava. Chcela by som upadnúť do sladkého bezvedomia. Minulú noc tam na mňa čakala príšera s ktorou som musela bojovať. Nepríjemná zmena po rozbitých soškách.
Prišli aj momenty, keď som si nebola istá či mám niečo s očami alebo je to halucinácia. Drobnosti, ktoré spochybnili moje vnímanie.
Pomaly ale isto sa sama sebe stáva väzením. V tomto stave sa šťastie zdá na tisícky svetelných rokov ďaleko a jeho pozostatky vybledli a rozsypali sa na prach.
Unavená tak veľmi až unavená nie som.

Nechaj ju spať, nech nevie o ničom
Nechaj ju spať na prsiach s čadičom

Komentáre

  1. Taky kolikrát nevím, jestli mám halucinace nebo co ...ale snažím se tomu nepodléhat.
    neženská svině-Kuroi hakucho

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky