Kktavé sny opäť

Nepamätám všetko
časť jedna: mala som ísť po niečo do auta. No tak som vliezla dnu a nacvičovala kktiny na predných sedadlách až som nechtiac odistila ručnú a auto sa začalo sunúť dole kopcom a posunulo ďalšie dve autá.... POPIČI! Našťastie ma nikto nevidel a nič sa neohlo, tak som najprv odtlačila to v ktorom som bola naspäť na miesto, už naisto zatiahla ručnú a potom poposúvala aj tie zvyšné dve.
časť dva: s niekým som večer venčila Nežnú a všade boli rozvešané letáčiky o stratenom psovi. Na mieste, kde žiadne neboli sa ten pes zjavil a mne sa ho podarilo nalákať na gumenného medvedíka a pripnúť na vodítko. Tak vravím týpkovi, že nech ide zistiť, komu ten pes patrí, že ja počkám tu. No a ten dick, miesto toho aby išiel k letáčiku a zavolal na číslo, tak utekal za kamošom, ktorý všetkých pozná, že nech mu dá kontakt na majiteľa psa.
Samozrejme, bolo toho viac ale len tieto dve podivnosti ostali vo vedomí...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky