Fuck logick.... again

Už nemôžem...
Tlak rastie a poistky začali varovne kvičať. Posledné noci mi sny kradnú pokojný spánok.
Nevládzem.
Spánok je pre mňa bytostne dôležitý, bez neho nedokážem normálne fungovať. Spln už bol, PMS je dávno za mnou a aj napriek tomu ma noc, čo noc vyvádzajú z miery sny, ktorým nerozumiem.
Celý deň odolávam záchvatom smiechu. Len tak, bez dôvodu ako ventil na rastúci tlak.

Túto noc sa mi zdalo, že som bola doma. Bola noc a čosi upútalo moju pozornosť. Horeli vrchné poschodia paneláka. Po vykuknutí z okna som zistila, že to horí ten náš. V pyžamku som zalarmovala ostatných členov aby sme pobrali to najcennejšie a šli. Čo nezničí oheň, to zničí voda. Pomohla som pozbierať veci a potom som si povedala, že na to jebem a odišla k Pánovi Strojov. Hodnú chvíľu sme sa rozprávali a potom zaliezli spať. Bolo neskoro a ja som bola unavená z vynášania vecí. Skrútila som sa k nemu a zaspala.
Zvyšok, ktorý si pamätám len matne sa odohrával na benzínke, kde som sa nenápadne snažila vyhodiť pokazené vajcia.


Komentáre

Obľúbené textové zvratky