Až vyrastiem, chcem byť kačkodlak

Prvé a posledné jedlo za dnešný deň. Rozumej: nedeľa bude až vstanem.
Spala som síce nejakých 6 hodín ale tá kvalita za veľa nestála. Vo sne som rozbila vzácne jazdecké sošky. Jednej "nešťastou náhodou" odpadlo pozadie, keď som ju mala práve v rukách.
Tragikomické pocity...
Takže som nevyspatá, psychicky unavená, nadržaná, bez chuti do jedla a práve teraz ma mučí svrbiaca jazva. Hej, tá čo vznikla, keď som odkopla vrchnú dosku stola a urobila si dieru do nohy.
Za bežných okolností sa dokážem zaizolovať a nevnímať takéto mučiace techniky tela. Lenže tentokrát je okolnosť nenormálna, keby to bola na mne, tak sa driapem po stenách alebo si odškrabem nohu brúsnym papierom.
Háčik je v tom, že keď sa poškrabkám na jazve, tak začne bolieť a svrbieť ešte viac. Bludný kruh svrbenia a bolesti. (Kurvááá, ma odjebe ak to neprestane! NEZNESITEĽNÉ!!! Zabite to niekto :( pls)

Mala by som si otvoriť kanceláriu: Odpovede na podivné otázky.  Viem, že som divná a mám svoj divný Vesmír, ale pýtať sa ma, či si objednať prostitútku, mi príde trocha....
Proste sa ma nepýtajte koniny. Moje morálne cítenie je kripel...

Ak sa ti zdá, že so, podráždená, tak sa ti zdá dobre.
Kakám na to...

Komentáre

  1. Don't worry, dnes večer ti "spieva" Lišiak do každého ucha jeden hit (shot), takže ťa okamžite prestane svrbieť a (radšej) zaspíš ako mimino. :D

    https://www.youtube.com/watch?v=2lnxs_DMUDk
    https://www.youtube.com/watch?v=1rmo3fKeveo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, mňamka!
      Ešte keby Lišiak hral na budhistickú spievajúci misu... by som sa rozložila na atómy a prešla do inej dimenzie :)
      Vďaka

      Odstrániť
  2. Ach, len sa všetci neposerte s tým budhizmom a dimenziami. ;-p

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Išlo mi o zvuk tých mís, nie o budhizmus ale budiž :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky