Vezmite ma do Lesa a zbavte tých pocitov

Pri počúvani cover White Rabbit by P!nk mi v ústach ostáva zvláštna pachuť.
Keby som mohla, tak utečiem do Lesa na meditačnú seansu. Zvítať sa so Zajom a zakempiť sa na balkóne na naše nekonečné debaty o všetkom a o ničom pri brčku. Sedieť tam až do rána, počúvať náhodných okoloidúcich, ktorí ani netušia, že ich niekto sleduje. Popíjať pivko a počúvať novinky zo sveta Mrkvosoftu. Riešiť atómy a energiu, vznik vesmíru, ženy.
Les, ktorý vznikol pre všetky zvieratká uväznené v ľudskom tele, iná dimenzia. Vždy sa tam rada vraciam, Les bol na chvíľu mojim domovom a to miesto som si obľúbila. Podivne vymaľované steny, okná, ktoré čakajú až ich umyjem. V pozadí by hrala tá istá hudba, čo tam hrá už roky.
Usmievam sa pri spomienke ako sa zastavil vedúci zájazdu- Medveď. Atmosféra prapodivne zhustla a ja som sa modlila k čínskému bohu srandy aby sa nezjebával. Trojku s autistickým Zajacom a cynickým Medveďom by som mentálne nezvládla.
Chýba mi to.
Život je len jazda

Je fajn mať miesto, kde sa môžem vracať. Miesto, kde ma vždy čaká veľký úsmev, objatie a potľapkanie po zadku. Drobnosti, ktoré robia život vzácnym.
Už by to chcelo vymeniť realitu. Po dopísaní ventilačného textu som zadriemala a nebolo príjemné, keď mi vo sne známa povedala, že je Nemec neschopný kokot. Túliť sa v posteli jeho kamarátov s cudzím chlapom tomu tiež nepridalo.
Na prechádzke s Nežnou moja vracia krv vychladla. Povinnosti ako hora riadu, nákup, večera sa už nezdali tak strašné.
Práve teraz mám ohromnú chuť dať si šálku kávy. Pol jednej v noci je ako Chronos totálne na prd. Ešte, že Kairos nerieši čas ako pohyb hodín.
Dúšok horkosti a ja sa cítim previnilo. Za všetky tie predstavy schované v bielom hrnčeku. Parfém na krku muža je rovnako horký.
Och, cítim to monštrum v sebe. Nespokojne prešľapuje na mieste a skúša sa vyslobodiť z reťazov. Každý pokus vytrhnúť reťaze zo steny ma zabolí. Takto to nemalo dopadnúť.
Snívala som o svete, kde by už nikdy nebolo uväznené, kde by sme splynuli v jedno. 
Cesta do pekla je dláždená dobrými úmyslami.

Komentáre

  1. Nobody fucks with the Jesus! V tej trojke robí Medveď Slimáka a Zajaca alebo Medveď Slimáka so Zajacom? Že ako mám rozhodiť figúrky na šachovnici...

    https://www.youtube.com/watch?v=6Z7U5pZRl2k

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som dnes fakt mimo, kým mi doplo o akom slimákovi hovoríš...
      Figúrky si rozhoď ako chceš, tá predstava je pre mňa too much, takže som ju nikdy nerozvíjala ďalej. Odumrelo by mi príliš veľa neurónov.
      Btw. v Lese ma pomenovali ako Líštičku :D

      Odstrániť
  2. Ešte aj zviera mi vo sne ukradne dpč. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky