Valčík a jahody

Malo mi byť jasné už keď som sa zobudila, že po divnom sne bude aj deň v podobnom duchu.
Malo ale vieš ako...
Cestovať rýchlovlakom na švédsky ostrov, pričom trať bol železničný val trčiaci z vody. Niečo ako bolo v Cesta do fantázie, na nútenú dovolenku.
Možno za to môže nenormálne fungovanie mozgu počas spánku, no o tom mieste sa mi už snívalo. Akurát som o ňom počula len z rozprávania a dnešnú noc som sa tam ocitla osobne.
Strašidelný cintorín, magický strom, nákupné centrum...
Vstala som rozjebaná ako po dlhej ceste vlakom.V porovnaní s tým ako sa zobúdzam, keď sa mi sníva, že šoférujem, tak to bolo ešte prijateľné.
Mimo tému: nerozumiem ako dokáže spať Nemec s rukami nad hlavou. Ja som tak spala len raz aj to sa mi snívalo, že ma uniesli mimozemšťania a ja som dlhé minúty stála v kozmickej lodi s rukami nad hlavou až ma zobudila neznesiteľná bolesť rúk.

No a dnešok je "výnimočný" v tom, že sa ľudský kokotizmus snaží zabiť moje neuróny. Ako som sa presvedčila, tak na podráždenie labilných prakokotiek stačí úplná konina, ktorá ich prinúti vypisovať mi chobotiny na ktoré:
a) nemám čas
b) nezaujíma ma
c) nereagujem lebo podradné formy života si moju pozornosť nezaslúžia
d) robí mi dobre, keď viem, že ich ignorácia vytáča v protismere hodinových ručičiek do nepríčetna
Nejak mi uniká dôvod, prečo by som mala reagovať na nevyžiadané správy od labilných individuí. A absolútne nechápem, prečo sa ich moja reakcia: "neotravuj pyčo" na takéto nevyžiadané chobotiny, dotkne natoľko, že musia zmobilizovať aj kamarátky aby mi začali vypisovať chobotiny na druhú.
Priam neuveriteľné, koľko narušencov behá po svete.
Do toho naši prijebaní susedia nechali na rohožke pred dverami zľavový kupón do parfumérie. Áno, kupón s obrázkom veľkonočných vajec(ktorý bol asi súčasťou nejakého dámskeho magazínu), že 5€ zľava pri nákupe nad 20€ na !rohožke!
Prišlo mi trápne aj za nich. Najmenej trápna verzia je tá, že smrdíme a máme si kúpiť voňavky. Ostatné možnosti znamenajú, že so svojou obmedzenosťou dosiahli úroveň prijebanosti, na ktorú liek nie je.
O tom, že ich návštevy zvonia ku nám, lebo prečítať si meno na zvončeku a stlačiť to správne je možné len pre absolventa Harvardu.

Miestami som mala chuť zaliezť pod gauč a dúfať, že je to len zlý sen z ktorého som sa nezobudila a len sa mi to zdá. K tomu som stratila jednu podkolienku ale tú som na rozdiel od nezvestnej gumičky do vlasov po dlhšom pátraní našla.
Deň sa zdal stratený...

Teraz mi je fajn.
V obchode sa mi podarilo uloviť pol kila jahôd za 99 centov. A nemyslím tým jahody, ktoré by vyzerali, že ich už niekto zjedol a nechutili mu. Proste perfektne vyzerajúce jahody, ktorých sa pred predĺženým víkendom potrebovali zbaviť.
Napchávam sa jahôdkami a do toho mi hrá Šostakovičov druhý valčík.
Áno, áno....
Ja, čo mám k vážnej hudbe vzťah asi ako čert k svätenej vode, som sa strašne namotala a hrozne mi chutí. Po dlhej dobe niečo, čo môžem počúvať pri hociakej príležitosti, stále dookola a moje retardované neuróny nadšene slintajú a imitujú tanec.

Vygrcala som text a môžem ísť splynúť s tmou...

Komentáre

  1. Priemerný človek prežije 21900 dní dospeláckeho života. To znamená, že 21900x sa ráno zobudíš a odznova v sebe musíš nájsť energiu vyrovnávať sa s ľudskou pri.ebanosťou. Vlastne, ak sa toho 21900. dňa dožiješ v duševnom zdraví, budeš môcť byť na seba veľmi, veľmi pyšná.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky