V inej dimenzii

Zdá sa, že dnes som všade, len nie v realite.
Robila som si kávu, pomedzi to chystala raňajky pre Nežnu a môj pohľad upútalo sitko z kávovaru, nedbalo sa povaľujúce na okraji drezu. Otočila som sa ku kávovaru, hrnček bol z tretiny naplnený horúcou vodou... Chyba vo výpočte
Káva bez kávy.
Aj Nemec je dnes nejaký divný. Po dlhej dobe si všimol, že existujem a že mám kozy a zadok. Rozosmieval ma príhodami ako v detstve nechtiac privádzal rodičov na pokraj zúfalstva.
Príklad:
Mama- Prečo nemáš papuče?!
Malý Nemec- Lebo som si ich neobul.
Tak či onak, stále lepšie ako keby bol s metlou zarazenou v zadku. Môžem si na chvíľu vydýchnuť vo svojom vytrvalostnom behu o mentálne zdravie.
Len tie zvláštne sny. Sníval sa mi sen v ktorom sa mi sníval ďalší a v tom som si niekde oškrela malíček na ruke. Bolesť bola natoľko realistická, že krátko po prebudení som si bola istá, že som si ho oškrela. Môj mozog stvára koniny, ktoré ma vyvádzajú z miery a potom ostávam zaseknutá medzi dvoma dimenziami.
Posledné dni som akási divná, nekoordinovaná, nesústredená a s podivným bordelom v hlave.
Som to ja, len ináč. Nezvyčajne.

Komentáre

  1. Když řeknu že by to mohlo mít na svědomí blížící se jaro, myslím tím jak tvůj nepořádek v hlavě, tak i náhlý zájem o tvé tělesné přednosti :) Tyhle změny (i když k lepšímu!) si vždy nesou svou cenu, někdo tím trpí víc, někdo míň. Aspoň budete mít brzo příjemnější procházky s Něžnou, teplejší období jí a ostatně i tobě víc než prospěje ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teplo, to je moje a jar v začiatkoch sa nám páči obom. Len si nepamätám, že by ma niekedy v minulosti príchod jari tak ovplyvňoval :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky