Stratené žaby

Z nevydarených vzťahov som sa naučila, že je dobré mať vždy po ruke niečo sladké. Najviac sa mi osvedčili gumenné cukríky, ktorými v prípade núdze spacifikujem podráždeného chlapa. Je to prvá pomoc na klesajúcu hladinu cukru v krvi a stúpajúcu nevrlosť. Muži sú od prírody mlsní, potrebujú viac energie ako ženy a gumíkovia ich vracajú do detských čias.
Dnes ráno dostal Nemec "záchvat", keď zistil, že nič sladké doma nie je. Hľadal všade, či niekde nenechal keksík až našiel stratené Haribo žabky a oči mu zažiarili ako malému chlapcovi.
Pár mesiacov dozadu som spomínané žaby schovala z jeho dosahu, lebo on je schopný zlikvidovať sáčok gumíkov sám za menej ako hodinu(pre mňa nepredstaviteľné). Žaby som schovala tak dobre, že som ich nevedela nájsť a žila v predstave, že ich našiel a zlikvidoval.
Rozosmialo ma, keď som si uvedomila čo som nechtiac spôsobila.
Pri venčení v slnkom zaliatom parku som si uvedomila ako veľmi mi chýbalo svetlo. Drobnosť z ktorej moja nálada podskočila vyššie. So slnkom sa vlieva do žíl nádej, že všetko nejak dopadne.
Nemôže byť večne na kokot.
Pomaly sa blížia vyliahnutiny, zas budem rátať na kalkulačke koľko to mám vlastne rokov. Číslo, ktoré vypovedá len pramálo o tom, kto som a čo viem. Tak či onak by som si priala stráviť svoje vyliahnutiny v kruhu rodiny a priateľov. Vrčať po všetkých, že pijem len minimálne a brániť si nedopitý pohár aby mi nemohli naliať. Samoty už bolo dosť, strávila som veľa času sama so sebou a chce to vyskúšať v praxi čo som sa naučila.
Bože, mne je tak dobre!
Nedokázala som nevyužiť nádherný slnečný deň. Po mrazivých dňoch padlo vhod kúpať sa v slnečných lúčoch bez toho aby mi mrzli konce prstov. Nežná si natešene behala blatom bez overálu a vzduchom sa niesla vôňa jari.
Svet sa zdal nádherný. S každým krokom sa temné myšlienky rozplývali až ostal príjemný pokoj v mojom vnútri a démoni na reťaziach stíchli a zaliezli do dier. 

Zamierili sme na nábrežie, kde pofukoval vetrík. Vlasy mi jemne viali a pútali pozornosť okoloidúcich. Usmievala som sa mužov, ktorí pohľadom neodolali mojej návnade.
Aké krásne je byť nažive a nasávať zázraky všedných dní.
Šálka kávy chutí o to lepšie a ja si želám ostať v tomto stave beztiaže snáď navždy.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky