Skoky v čase

Mumlú o tom, že sa nedá cestovať v čase. A pri tom stačí byť hore a zrazu hodiny skočia o hodinu dopredu.
Aby mi nebolo smutno, tak som sa smiala nešťastiu Tichej Vody. Má výrazné znaky pacienta, Nášho pacienta. So svojou imaginárnou diagnózou sa perfektne hodí k môjmu divnému Vesmíru. Asi to je dôvod, prečo je tak skvelý kamoš.
Dvaja divní na druhú.
Celkom sa bavím na tom ako pletiem Autistu Alkoholika. Nerobím nič nezvyčajné, len som sama sebou a moja amorfnosť narúša jeho predstavy o svete.
Výpočty so mnou mu hádžu výsledky aké neočakáva.
Autista Alkoholik mi vymyslel prezývku Doktorko Mengele... Hlava mu neberie moju miniatúrnu empatiu.
Čo už, my si vždy tak zdravo poskáčeme do vlasov. Alebo stvárame koniny neprístojné nášmu veku a inteligencii. Zmiasť spolucestujúcich v kupé meditačnou seansou.

Pokračovanie po prestávke...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky