Na vlastné riziko

Tento článok je kýbel sračiek a náhrada za absentujúce drogy a alkohol v domácnosti, ktorými by som si vygumovala mozog.
Ak ho chce niekto čítať, tak nech na konci zanechá komentár s množstvom neurónov, ktoré mu odumreli.


Ja by som ťa dievča ľúbil,
keby si sa trošku smiala,
máš, stále máš, celý deň vážnu tvár.

Už asi tri hodiny počúvam stále dookola Čardáš dvoch sŕdc. Neviem si pomôcť ale to je žrádlo! Neviem, čo tej pesničke vytknúť, trošku oldschool ale SFG(so fucking good!). Nečudujem sa, že babke sa Duchoň páčil. Keby mi chlap s takým hlasom čítal hoci aj telefónny zoznam, tak sa roztečiem a dostanem orgazmus.
Smiech, zažne ti líčka,
smiech schová žiaľ do tvojho sníčka.
Dá ti dar, dar, ktorý v nás rozhojdá čardáš sŕdc.

Potrebujem si zlepšiť náladu. Grumpy German je celý deň ako s metlou zarazenou v zadku, lebo bol chudáčik u doktorky a v obchode. Samo, že mi nič nepovedal a z toho ako sa objednával na angiológiu som vyrozumela niečo v duchu flegmona, lymfodém a kalcifikácia.. Popiči...
K tomu som sa nakrkla spomienkami. Sebatrýznenie, ktoré som si mohla odpustiť. Tiež som si mohla odpustiť to ako som sa predvčerom rozpleskla, na ceste z obchodu, ako žaba. Vyliezla mi z topánky zákerná šnúrka, ktorú som si prišliapla a natiahla sa aká som dlhá s nakúpom na chrbte. Zamrzelo ma, že to nikto nevidel. Premárnený vtip na môj účet. Tak mám pod pravým kolenom veľkú modrinu a blednúcu modrinu s krásnou jazvou nad kolenom (z toho ako som odkopla dosku stola). Keďže som expert, tak mám modrinu na ľavom členku ako som sa počas vysypania na chodník kopla. 
Aplaus, poprosím a uronenú slzu, že ste neboli pri tom.
Vesmír ma zmysel pre humor a môj divný deň okorenil Pánom Strojov. Hodila som bezvýraznú návnadu a on sa ako dobre vycvičený hneď chytil. Čakala som všetko iné len nie to, čo z neho vyliezlo. Moje ego radostne podskočilo pri slovách, že som chápavá a nesúdim. Vždy som to chcela počuť od niekoho iného a dnes som sa dočkala. Zapisujem si teda jeden imaginárny plusový bod na imaginárnu tabuľku.
Robila som si srandu, že mužom začína ruja a pri tom som na rovnakej palube. Nemať nohavičky, tak som ako slimák. Škoda len, že Nemec sa asi dal zaočkovať alebo medzičasom zmenil orientáciu.
Prasatám sa vraj sníva o žaluďoch. Asi som tiež prasa...
Chujka, ktorý mi tvrdil, že si primárne neverím som vypoklonkovala. Krátiť si chvíľu s ľuďmi je evidentne blbý nápad. Mala by som radšej vyvíjať nové a účinnejšie zbrane aby som raz mohla vyhubiť ľudstvo. Spoko aj dvakrát :))
Po dlhej dobe som vyhrabala Tarot. Nesklamal, vyrovnalo mi EEG do rovných čiar. S tými veselými kartičkami je to občas na zamyslenie.
(nie, neumriem... teda nie teraz ale raz ako všetci... ak nedostanem megašpunk)

Jo a niekde vo víre piatkovej noci sa mi stratil Tichá voda.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky