Que hora son mi corazón?

Manu Chao mi vždy dvihne náladu zo zeme a postaví ju aspoň na všetky štyri. Hlavne tie basy, ktoré začnú pred Mozambikom. Stále to funguje...
Vždy som chcela takého ako Manu Chao, dnes už nechcem nič.
Na to, že som sa len "udrela" sa mi podaril výkon hodný ocenenia. Som expert na to ako si dokaličiť telo úplnou náhodou. Koleno poskladám do 90° ale viac nepustí zrazenina.
Dobrou správou je, že vďaka sústavnej bolesti nemá mozog kapacitu riešiť PMS šialenstvo. Tak len žeriem k čomu doškintám a čo neutečie.
Chcela by som tancovať na pláži pri rovníku a zabudnúť na všetko.
Nádej na lepšie zajtrajšky sa objavuje a mizne ako v hustej hmle. Potom si spomeniem, že ľudstvo doletelo na mesiac za pomoci veľkých kalkulačiek a dávky šťastia.

Zázrak, ak si tam niekde, tak sa, prosím, zastav. Budem podskakovať a mávať aby si ma ľahšie našiel. Stratená a poplematená ako teraz, som ešte nikdy nebola.
Vopred srdečná vďaka!

Možno som pekná, keď trpím...
Existuje osud alebo je všetko náhoda? Nebodaj je to niečo iné?
Netuším kam smerujem a veci by boli ľahšie, keby som nevedela, kto som.
Značne nevyhranená identita... Ty kokot, to je terno! Amorfná osobnosť, zvláštne namiešaný žensko-mužský mozog, vysoko rozvinuté logické a analytické myslenie...
Moji rodičia museli pri procese výroby preskočiť dôležité body a podráždiť Prírodu, keď sa takto vybúrila.
Návod čo s tým, samozrejme, neexistuje. Poraď si! Lúštiť egyptské hieroglyfy a popri tom štiepiť atómy kladivom je jednoduchšie.
Netuším, neviem, nemám šajn, neznam....

Feeling my way through the darkness,
Guided by a beating heart.
I can't tell where the journey will end,
But I know where it starts.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky