Najobľúbenejšia kombinácia

Mám rada pekné veci a úplne naj je, keď sú pekné a aj príjemné na dotyk.
Mojou najobľúbenejšou kombináciou farieb sú dlhé, biele, hodvábne chlpy vyrastajúce z ružovej kože. Nie je to pekné len na pohľad ale aj na dotyk.
Jemný kožuch a teplá hruď.
Spí mi na nohách a ja si beznádejne želám aby to tak bolo navždy.
To je tak, keď sa do seba zamilujú dve autistické duše. Ja už rozoznám zo záplavy stebiel trávy, ktoré ju upúta a ona pozná vždy nové spôsoby ako mi dvihnúť tlak a náladu.

Prvý a snáď aj posledný pes v mojom živote. Nechcem už viac, môj život je príliš nestabilný a neistý. Nie žeby to nebolo krásne ale vidím, že to chce oveľa viac, než čo môžem dať.
Predierame sa životom spoločne, no zaslúžila by si oveľa viac...

Komentáre

  1. Jsem rád, že jsem tě zaujal. Na dirty-bliss.blog.cz jsem právě publikoval první povídku. Tak máš možnost se přesvědčit a zhodnotit.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že upřímná láska je nejvíc, co můžeš nabídnout. A z toho, co píšeš to tak je. Jsi skvělá, jen se tolik nepodceňuj. :)

    PS: Jak to vidíš s emailem ohledně výkladu? Psala jsem Ti skoro obratem, ale odmlčela jsi se...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná představa...
    někdy si taky přeju zastavit čas

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky