Motám sa

Pozerám na prasknutý displej mobilu a rozmýšľam nad nesmrteľnosťou chrústa. Láka ma predstava horúcej sprchy. Meditácia s tečúcou vodou. Hrejivé dotyky tisícok kvapiek...
Namotala som sa 😂
Až sa vrátim, tak pokračujeme
Sprcha v stave je zázrak. Niečo, čo sa oplatí napísať na To Do List. Vlasy si už definitívne žijú vlastný život. Páčilo sa mi telo v rôznych polohách. Keď už nič iné, tak mám telo, ktoré sa oplatí. Satisfakcia za divnú hlavu.
Sama pre seba.
S radosťou by som skúšala nové tvary a nálady. Večne zvedavá a nenásytná.
Podliehať jadrovým silám, stretávať sa sama so sebou. Rozpadať sa a zas skladať.
Musím horieť

Keď už sem leziete, tak mi aspoň dajte feedback, kde som a či som ešte normálna...
Díky

Komentáre

  1. Pokud se ti povede přivést tvé myšlenky a pocity do kapku víc vstřebatelné formy, víš kde mě najít, rád si to poslechnu.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky