Hračky v posteli

Aj keď je všetko na kokot, tak sa smejem. Sledujem Nežnú ako oždibkáva obľúbenú plyšovú zebru. Zebru má rada, už jej amputovala jedno ucho a ja som ju urobila neodolateľnú, keď som jej obliekla mikinu z plyšovej myši.
Hračky, ktoré sa dajú vyzliecť sú neodolateľné. Síce ich nevyzlieka ale oblečenie na plyšákovi je Top. Celý život oždibkáva plyšákov, je udivujúce, že má ešte čím.
Normálne sú hračky v posteli zakázané, urobila som výnimku, nech pri mne netrpí. Nemec spí na gauči a ja som si ako vždy pocit samoty vyplnila Nežnou. Tak spíme spolu ako posledných pár rokov, teda až na tie plyšáky v posteli.
Úžasné, že som zadaná a je to ešte horšie, než keď som bola sama.
Fascinuje ma ako sú veci prvých 10 minút úžasné a potom sa zmenia v zlý sen. Ako ten posledný, cestovalo som parným vlakom a ten zrazil kokota na koľajniciach. Keď vlak zastavil, bolo telo s odseknutou hlavou hneď vedľa vagóna z ktorého som vystúpila. Ľuďom sa začalo robiť zle z toho pohľadu, tak jeden chlapík odkopol hlavu s ohavným výrazom pod vlak. Presne moja logika... Odkopnúť odseknutú hlavu aby netušila* situáciu svojou prítomnosťou...
*nerušila

Komentáre

Obľúbené textové zvratky