Dúfam, že máš v priehradke auta nabitý Glock

Padlo by mi vhod nasadiť si okuliare, slúchadlá či špunty si nechaj. Nabiť, odistiť, natiahnúť a meditovať s démonom, ktorý mi v pekle kradol spánok a zvyšky zdravého rozumu.
Pred prvým výstrelom je zbraň vždy studená a ťažká. Srdce bije ako splašené, keď prst pomaly stláča spúšť, ruky tancujú zo strany na stranu až príde prvý výstrel. Démon zareve a vzoprie sa.
Potom je to už tichý dialóg s démonom, kde v pozadí počuť môj dych a oči zamerané na terč.
Tento druh relaxu by mi teraz sadol ako riťka na nočník. Aunt Flo je tu, som príjemne prázdna. Ideálny stav na strelnicu, čistá hlava a pokoj vo vnútri.
Biologické pochody sú tak vysiľujúce. Stále dookola upadať do neznesiteľných výkyvov nálad, tlaky na vedomie z ktorých mám chuť sa občas zabiť. To radšej kakacie poplachy na ceste do obchodu, keď si človek nie je istý, či je to planý poplach alebo je pohroma za zákrutou. Čokoľvek iné, len nie PMS.

Je vtipné, že Nežná je skutočne nežná. Hlavne, keď predstieram, že ešte spím. Vtedy sa posadí vedľa mňa a s packou mi jemne začne dlubať do tváre. Keď mi dlube do ruky, tak už taká jemná nie je.
Dnes zabávala okoloidúcich v parku svojim blbnutím na zamrznutom jazere. Šmýkať sa, žrať sneh, hecovať ma k hádzaniu paličiek... ako malé šteňa.
Môj asistenčný pes.
Zvláštne ako hlboko dokáže prerásť vzťah s iným živým tvorom. Preniknúť do najhlbších častí a prepojiť dve duše.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky