Darček z lásky

Vyzerá to tak, že kotol opäť kľakol. Perfektné načasovanie, za oknom sneží a v byte je chladno. Dostatočný podnet aby ho môj mozog premenil na spotené končatiny.
Takže mi je zima na druhú...
Nežná si vymyslela novú chobotinu. Vždy po raňajkách príde ku mne na gauč a začne hrabať. Deka nikdy nie je v súlade s prúdením energie, tak si ju musí upraviť aby sa jej dobre trávilo.
Je príjemne nepríjemné, keď mi leží na nohách a ja cítim každý úder jej srdca. Malý kus svaloviny na ktorom skurvene záleží.

Musela som ísť do nečasu, kakacie záchvaty si nevyberajú. Mrzli mi prsty a kroky viedol autopilot. Prázdny park a stolička uprostred chodníka. Prkotiny, ktoré ju znervózňujú...
Vyvetrala som si hlavu.
Rozmýšľam nad sprchou, urobiť si radosť a zbaviť sa toho pachu. Najprv si zapliesť a zopnúť vlasy, vyzliecť sa a...
Orgazmus ako darček sama sebe.
V podstate som len zviera a nedokážem odolávať vášniam. Pád na úroveň smrteľníkov. Boh nie je o nič lepší.


Komentáre

  1. Vždy mě potěší, když někdo veřejně přizná, že jsme se zvířaty na jedné úrovni, že jsme to stejné. Zvlášť když vím, co pro tebe to tvoje čtyřnohé všechno znamená.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky