Viem, že nič neviem

Nechce sa mi rátať kedy bol naposledy v sprche. Viac ako tri dni a špinavé ponožky na stole. V zadu na hlave má (tragi)komický chuchvalec vlasov. Musím zadržiavať smiech vždy, keď sa pozriem.
Medzi riadkami sa priznal, že je posadnutý programovaním a svojou prítomnosťou ho ruším. Obťažuje ho, keď si vypýtam objatie a tým ho vyruším z myšlienkových pochodov.
Úžasné!
Po tom snáď túži každý...

Jazva na prste sa po rokoch prebrala k životu a bolí. Zabudla som, že ju mám.
Ale mám a dnes je ako stovka triesok v poškodenom tkanive.

Textové zvratky.
Plávajú si s prúdom myšlienok a predstáv.
Prapodivné situácie, lebo nie sme normálni. Ešte niečo cítim, tak nemôžem byť mŕtva.
Všetci niečo hľadáme. Občas v cudzích posteliach...
Pýta sa ma, čo je zmyslom života a ja neviem odpovedať. Pijem kávu, som.
Prečo sa majú hlupáci dobre? Prečo je charakter prežitok doby?
Radšej sa nepýtam.

Dala by som si whisky. 

Komentáre

Obľúbené textové zvratky