Trofeje na stene hľadajú chýbajúce časti

Motám sa na hranici svetov, nepatrím ani do jedného. Ľudia sú tak vzdialení, tak cudzí. Nie som ako oni...
Osamelosť utajeného Vesmíru, ktorý sa hanblivo ukazuje v očiach. Usadiť sa ako kvočka na žiariace hviezdy a driemať v ich teple.

Pozoruje ma pár očí, ktoré v šere svietia na červeno. Blíži sa čas večere a Nežná mi to pripomína aby som nezabudla. Mala by som pred ňou schovať hodiny.
Asistenčný pes amatér, no hlavne kotviaci prvok v realite. Naučila som sa od nej veľa, napríklad vypýtať si objatie, keď zatúžim po kontakte.
Cor unum et anima una.
Oxytocínové závislačky...

Výsledky krvi prekvapili, nemá ani AIDS ani hyperčosi. No wau! Liečba naslepo teda pokračuje a ja mám doma ubolené, unavené klbko nešťastia.
Už aby to bolo za nami.

Komentáre

  1. Hrobárko, jak to vypadá s mailem?
    Btw. Ten ocas je naprosto dokonalý :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky