Svorke strážnych psov, stratím sa, splyniem s hustou hmlou,

Na pomedzí svetov je môj domov. Schovaný v obláčikoch dymu pred zvedavými očami.
Pohlcuje ma to a je to príjemné.
Stojím mimo ľudí a môj vesmír sa rozpína.
Samota prináša omnoho viac, než sa zdá na prvý pohľad. V ničom je všetko...
Jediná vec, ktorú skutočne vlastním, som ja sama. Pevný bod v plynúcom čase.
Rada trávim čas sama so sebou, s najlepším priateľom, ktorý je neustále tu.
Introverzia nabrala na sile, no mne je to šumáč. Udržujem si odstup a jedným očkom sledujem dianie. Moja prítomnosť vyvoláva zvláštne situácie a mne sa nechce zabíjať svoje neurony What the Fuck?! situáciami.
Ak je aspoň z časti pravda, že ovplyvňujeme svoje okolie už len tým, že sme, tak díky. Pri mne sa realita ohýba...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky