Pokurvená realita

Roztiahla som nohy aby sa mohla odložiť na svoje obľúbené miesto. Nežná je nóbl, vybrala si to najlepšie a ja mám príjemný ohrievač. Súznenie dvoch duší...
Opäť v posteli s vyhasínajúcou šálkou kávy. Možno je láska ku káve odrazom lásky k životu. Ten je často až nepríjemne horký.
Dali sme si rannú prechádzku v parku, kde okrem rovnakých rôznodruhových priateľstiev nebolo nikoho. Nedokázala som sa nabažiť pohľadu na skackajúce pozadie Nežnej. Určovala tempo, ktoré malo za cieľ čo najskôr prísť domov a zlikvidovať raňajky. Kým jej chutí, tak je všetko v poriadku, žiaden BUG v realite.
Štyri kilometre aby jej poriadne vyhladlo. Rituál na privolanie driemot.
Kormorán na vrchole stromu...

Piatková diagnóza nebola správna, nie je to plieseň ale čosi horšie.
Nemec in da Krankenhaus- už len to mi chýba ku šťastiu. Dúfam, že sú to len moje tragické predstavy a nie predpoveď počasia...
Zajtra sa dozvieme výsledky z krvi. Dovtedy bude lepšie ak ostanem vo svojom myšlienkovom paláci.
Nedotknuteľná a ďaleko od pokurvenej reality.

Ako auto v šmyku, keď už sa nedá nič robiť. Som zmierená so životom, mne to môže byť jedno. Kým valce tancujú, všetko je v poriadku...

Miesto obáv je moja hlava plná predstáv ako pulzujúce tkanivo vypĺňa prázdno vo mne a resetuje mozog. Malá smrť, po ktorej neviem koľko je 2+1, by padla vhod.

Nie, ten pokoj nie je fake.
Default mood of mind.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky