Nezbedné dildo

Vždy ma pobavia bizarné situácie, mám rada momenty, ktoré dokazujú zvláštnosť sveta v ktorom žijem.
Tichá Voda mi poslal veselú fotku nezbedného dilda náhodne pohodeného na podlahe pánskej šatne. Dúfam, že je to len výsledok podareného vtipu aj keď je tu vždy šanca, že si niekto počas prestávky v práci pomasíroval anál gumenným penisom.
Svet je zvláštne miesto...
Aby toho nebolo málo, ozval sa človek od ktorého som to nečakala. A ako vždy si Creator neodpustil svoju záľubu v horkosladkých prekvapeniach. Prišlo mi zvláštne, keď sme po krátkom dialógu zistili, že sme v podobných sračkách.

Pozorujem samú seba a núti ma to k úsmevu. Ak ma nebije PMS depresia, tak som spokojný a veselý tvor. Teším sa zo života aj keď má ďaleko od ideálneho stavu. Som nenáročná, stačí mi jasná nočná obloha s hviezdami, šálka horúcej kávy, či Nežná nalepená na mne. Drobnosti, ktoré je ľahké prehliadnúť, sú mojim cieľom.

Počas neskorej nočnej prechádzky som pozorovala súhvezdia na čistej oblohe. Oproti Vesmíru som len bezvýznamný záblesk v čase a priestore. Bezcenná kopa atómov, ktorá sa raz opäť navráti do kolobehu nebeských telies.
Stačí otočiť pohľad z oblohy na seba a stáva sa zo mňa zmysel existencie miliónov buniek. Maličké živé stvorenia, ktoré sa vo mne rodia a umierajú. Udržiavame sa spoločnými silami nažive a je to nádherný pocit.
Kam sa na ten pocit hrabe nejaký chujko z kríža s jeho trápnym tatkom, peklom a nebom.
Môže to byť dokonca ešte "horšie". Vážim 65 kíl, 70% môjho tela je voda, čiže som cca 45,5 kíl vody. Ťažké prvky ako železo, uhlík, vápnik vo mne pochádzajú zo zaniknutých hviezd a do hviezdy sa opäť navrátia. Neporeže ma ostrie noža ale odpudivé sily medzi atómami, v skutočnosti sa ma nikdy nič nedotkne.
Top je fakt, že viac ako 99% zo mňa je prázdno vyplnené energiou.

Svet je zvláštne a bizarné miesto, ktoré som si zamilovala.
Byť nažive je Fajn (^__^)

Komentáre

  1. milujem tvoja myšlienky, hrobárova dcérenko.
    je to irónia, akí sme drobní a ako si o sebe občas veľa myslíme..podaktorí. a my že chceme zničiť Zem.. ona zničí nás, keď to bude na ňu priveľa. Vesmír jej rád pomôže.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,
    poslala jsem Ti e-mail s odpovědí na Tvůj komentář na mém blogu. Nevím, jak často kontroluješ poštu, tak Ti to raději oznamuji zde.

    S.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky