Nadržaná

Čítam si úryvky našich konverzácií, čo nikdy nerobím.
Namotávaš ma a ja sa nedokážem vzpierať. Prekvapuje ma, čo v tebe objavujem.
Neočakávala som nič, som už raz taká. Zavetrila som v tebe čosi viac, občas sa oplatí počúvať inštinkty.
Mali by sme si dávať pozor na želania, lebo sa plnia. Táto myšlienka mi rezonuje v hlave a ja viem, že už je neskoro.
Čo mi to len spôsobuješ!
Želám si veci, ktoré by som nemala. Ale chcem...
Motáš sa okolo už tri roky a bol by v tom čert, aby som nedostala čo chcem.
To, čo mi bytostne chýba... pozornosť a záujem
Chcela by som sa cítiť trápne v tvojej prítomnosti z toho neznesiteľného napätia. Užívať si ako sa červenam pri hrozných dvojzmysloch. Počúvať údery tvojho srdca v malom tajnom svete, kde sa môžem schovať.
Chcela by som ti spôsobovať príjemné pocity. Ukázať ti tvoju jedinečnosť. Rozprávať telom nahú poéziu.
Chcela by som toho oveľa viac. Pretaviť predstavy do skutočnosti...
Ja si počkám a potom tí nepomôže ani svätená voda.

Áno, som Tragéd

Komentáre

  1. takmer stopercentne sa s tvojimi slovami stotožňujem, až ma to desí. prvýkrát mnou lomcujú takéto pocity a som rada, že ľudia nedokážu čítať myšlienky, pretože tie moje . . . haraší mi.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky