Hladná

Podľa Pána Strojov som nymfomanka. Mne sa taký titul nepáči, nie je presný.
Mojim problémom je, že som nikdy nemala možnosť zistiť, kedy mám dosť. Nejak nebol čas a priestor dopriať si koľko hrdlo ráči. Bez masiek a predstierania.
Mám snáď šťastie na nie veľmi hladných alebo sú to len priblblé kecy, že muži chcú sex stále?
Zdá sa mi, že im stačí oveľa menej, než je prvý dojem.
Je to snáď mnou a mojou láskou k nahej poézii? (má tam byť dlhé i na konci alebo nie?)
Pán Strojov sa triafa do mojich chutí ako ešte nikto. Znie neodolateľne ako zmrzlina z čerstvého mlieka s medom a orieškami počas horúceho dňa.
Pochutila by som si
Šťastie, že nikto nevidí do mojej hlave, musela by som hanbiť za tie predstavy.
Dopriať si tak víkend strávený v posteli...ach
Nebaví ma potláčať časť seba, nebyť naplnená...

Komentáre

Obľúbené textové zvratky