Zvrátená

Chodili by ste s partnerom, ktorý trpí duševnou poruchou?
Ja nie.
Nie som dosť silná...
Zrážka s hraničiarom (teraz si nie som istá či hraničná alebo bipolárna) mi stačila. Podľa mňa som stihla utiecť pred tým, než to vypuklo.
Ale vzala by som si pukance a kolu na ten skvelý film. Z bezpečia sledovať sebadeštrukčný program. Byť ako Boh a sledovať Tragéda na svojej ceste a smiať sa z jeho utrpenia.
Už som si vsadila, že to nedá...
Niektoré veci sa nedajú ovplyvniť.
Páči sa mi predstava, že niekde v paralele, ho postrkujem.
Aj odseknutá vlčia hlava môže pohrýzť.

Mám svoj pokojný piesoček, ktorý som si z istého dôvodu vybrala. Ten pokoj je na nezaplatenie.
Teda až na tie momenty, keď sa pripletiem pod nohy Pána Strojov.  Občas sa mi zdá, že sa vyskytujem na zlých miestach a v zlých časoch. Na zlé predstavy som si už zvykla...
Prenikám do zakázaných miest.
Núti ma premýšľať o tom, kto som vlastne ja. Dáva mi nádej, že to so mnou možno nie je až tak zlé...

Komentáre

  1. OK, zohnal som konecne pukance. Tak rozpravaj a prehanaj Hrobarka. Co si zase vyviedla?!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sama hmla, nic nevidim... moj skromny odhad je, ze tretina ludi ma dusevnu poruchu, takze ak si OK, tak je polovicna sanca ze natrafis na magora a hranicna sranda je fun. (co ta nezabije, to ta zastreli). Vsak to poznas...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 😂 Povedala by som, že ak chceš viac zábavy tak sa pomodli k čínskemu bohu srandy aby mi doprial zas stvárať voloviny...
      Je to vážne až také "zlé"? A som vôbec normálna?
      Na konci to bolo celkom zábavné sledovať jeho pokus o scény a ja s kľudom angličana som to odignorovala. Jou, čarovná moc vyprchala a jeho mozog to nedokázal spracovať. Ale potom to skúšal ešte párkrát so srdcervúcimi mailmi a pod. Možno ich niekde mám ak sa chceš zasmiať...

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky