Rape me

Nirvana
Bavia ma tie neuhladené tóny. Pripomína mi to čas, keď som mala násť a vzoprela sa svetu. Stovky vypitých pív a hodiny v skúšobni.
Dnes sa hrám vo svojich výškach.
Čo už
Zistenie roka ma prešlo ako kamión, ktorý som si nevšimla. Osobne mi zagratulovala každá náprava...au.
Aké to je dospieť do bodu, keď si o sebe myslíte, že ste Autista?
Zaujímavý zážitok, za predpokladu, že máte záľubu v mentálnej bolesti a obsesiu v raste. Rozkopalo ma to na atómy. Každý aspekt mojej osobnosti prešiel zaťažkávacím testom. Moje vedomie dostalo brutálnu nakladačku.
Ale svet začal dávať zmysel. Konečne! Po záplave rôznych pocitov prišiel stav, keď som zamilovaná sama do seba. Dokázala som sa 25 rokov úspešne maskovať aj sama pred sebou. Podľa mňa slušný výkon.
Len ten zvláštny spôsob ako sa to stalo. Vďaka za pomoc, objav ti s radosťou prenechám. Boli to podvedomé impulzy alebo súhra náhod?
Postupne sa prehrabávam v sebe a prispôsobujem čo sa dá.
Cítim sa oveľa lepšie (^__^)

Malý požierač svetov. Pre to večná sebakontrola, to je spôsob akým existujem. Korigujem vzurné kone...
Jadrová fúzia vo vnútri. Konečne to dáva zmysel a ja si nemusím viac ubližovať hľadaním stabilizačného tlačidla.
Z neznámeho dôvodu ma irituje môj playlist. Ako naschvál to hrá strašné sračky. Si neviem vybrať...
Svet je aj tak zvláštne miesto

Komentáre

  1. Stále doufám že se jednoho dne uskueční pivo a filmy... qwq

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čau, tady Neženská svině z blogu.cz
    To je škoda žes utekla, ale tady se i mně osobně bloguje líp.

    Playlist na hovno znám. Mám plnou složku, neposlouchám to, ale nejde mi vymazat to ... tak nevím. Akorát to zabírá místo.
    Jak v mým pc, tak v mý hlavě.
    Překáží to.
    http://nezenska-svine.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach ano. Duše ženy je složitá. Častokrát mě doma vyloženě vytáčí hudba, kterou jinde poslouchám moc ráda. Co už, život je plný paradoxů...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky