Snažia sa na unaviť tým, že som tiež vinná

Ten písaci blok ma už irituje. Chcela by som ale všetko mi to príde ako bezpredmetné sračky, ktoré nestoja za tú námahu. Nie som spokojná sama so sebou, vadím si.
Nie je to veľmi príjemná poloha. Krčí sa mi z nej čelo...
Nič nie je večné, čas plynie.
Rast bolí.
Počľapkala som sa v zúfalstve, uspokojila svoje doloristické ja a teraz sa môžem pomaly zdvihnúť.
Stojím si na vedení. Občas som tak krásne sprostá až sa musím usmiať.
Niekedy si pripadám ako najhoršia chodiaca katastrofa, omyl vo výpočte.

Zachovajme paniku, všetko je v pohode.

Je celkom vtipney, že čím viac sa snažím zaliezť pred svetom, o to viac sa ma snaží vydlubať paličkou.
Čo len na mne vidí? Nedokonalá, zdeformovaná, nesprávna...
Škoda, že sa nedokážek rozdesatiť aby som dokázala uspokojiť všetkých.

Posledné noci sa mi zdajú zvláštne sny, pod povrchom sa niečo hýbe...
Túto noc to bola zábava v podobe ženy za volantom, ktorá to strhla do koľajiska pod prichádzajúci vlak. Minul nás len o chlp.
Noc pred tým som sa ocitla v akčnom sne z ktorého si pamätám len moment ako som platila najatého chlapíka v rámci nejakej záchrannej akcie.
Pred tým sa mi snívalo o amerických farmároch v prapodivnom priestorovom skoku v jednom slovenskom mestečku.
What the fuck?!

Komentáre

  1. Tak tak, what the fuck! Rozklucuj si co tie sny znamenaju, ale vlak je trochu nudne klise "iveta". To mne sa sniva, ze kracam uzkymi ulickami nejakeho stareho mesta s mnichmi a tigrami a jeden mi zacne okusovat ruku...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ohledně toho bloku. Zkus si odpovědět proč vlastně píšeš. Co to pro tebe má za význam? Pokud je to právě vypsání pocitů, pak za to stojí každá námaha ne? I kdyby to podle tebe byly "bezpředmětné sračky" tak jsou to přesto tvoje pocity. Možná kdyby sis je sepsala a přečetla si je po sobě, mohlo by to nějak pomoct. Just idea ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluji Tvůj styl psaní. Hlavně piš dál, nebo nebudu mít po večerech co číst! :)

    Jo, občas mám podobné pocity jako ty.

    Kde bereš tak krásné obrázky?
    A mimochodem, jak se mají dlouhé vlasy a co hřeben z kančích štětin?

    Hodně štěstí!!!
    Shairin ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Písací blok? V jednom mojom obľúbenom seriáli jeden chalan povedal, že je to súčasť každého správneho autora. Vtedy máš hľadať čoho sa najviac bojíš, čo ti je najviac nepríjemné a písať o tom. Carrie písala o sexe.
    Popravde som to skúšala. Ak by som mala písací blok písala by som o šťastí a o dobrých ľuďoch.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky