Pocit ako keď vo hviezde prebieha jadrová fúzia

Možno to má na svedomí priveľa kávy a možno nie, no zas je tu ten pocit.
Ak nemáte tucha, čo je jadrová fúzia, tak to je taká sranda, kde sa dve atómové jadra zlúčia do jedného väčšieho a potrebujú k tomu zvyčajne niekoľko miliónov stupňov Celzia.
Pohodka, ja to dávam na gauči...
Majú to všetky živé bytosti? Ten pocit, keď sa v hrudi nahromadí enormné množstvo energie a ja sa idem zblázniť z toho ako sa nepokojne prevaľuje a tlačí. Dala by som čokoľvek za to aby som jej mohla dať tvar. Neforemná guča, ktorá sa snaží zhmotniť ale čosi jej bráni.
Tá sila by dokázala trhať skaly...
Vlastne je to fajn, som opäť vo svojej koži. Aj písací blok povolil a mám toho v hlave dosť, len momentálne túžim po prechádzke.

Komentáre

Obľúbené textové zvratky