Zvláštny druh?

Z úzadia sledujem jednu zvláštnu telenovelu, ktorá mi ponúka jedinečnú možnosť nahliadnuť do cudzích svetov a nestačím sa čudovať. Zamotané klbko vzťahov, ktoré sa zamotáva ešte viac a dáva šancu vyniknúť nedostatkom.
Pozorujem neznáme ženy, ktoré sotva tušia, že sú sledované. Utváram si myšlienky, názory, postoje, chcem pochopiť ich správanie, sledujem spôsob vyjadrovania. Snažím sa to celé uchopiť, no v ruke mi ostáva neforemná guča čohosi, čo by sa malo nazývať ženou.
Mínové polia, kde každý krok môže spôsobiť výbuch. Aj obyčajné slová sa menia v nestrážený moment na rozbušku, ktorá rozpúta peklo. Zmysel viet sa prekrúca, uchopujú sa iné významy aby sa nimi dalo ublížiť.
Netušiac čo chcú rozsievajú skazu. Skutky negujú slová stratené v chaose a vyčítavé pohľady prebodávajú krehký cit.

Skutočne sú ženy takéto?
Pokrivené kreatúry, ktoré terorizujú svet okolo aby unikli neznesiteľnej tiaži vo vnútri?
Pre mňa je nepochopiteľné, že sa nejaká zduje a urazí kvôli banalite alebo len tak, aby sa nepovedalo. Prekrúcať slová, prskať a útočiť bez dôvodu. Extrémne výkyvy nálad od sladkého anjelika po satanovu pásomnicu.
Netušia čo chcú, jedno hovoria a druhé robia. Svet v ich podaní je hysterická jazda bez bezpečnostných pásov...

Vedľa nich sa cítim ako iný živočíšny druh.
Stále dookola narážam na otázku, kto som vlastne ja?
To že mám písací blok a zvyčajne len plieskam rukami po klávesnici náhodné zhluky slov ešte neznamená, že to vo mne nehorí.

Komentáre

  1. Krásne vystihnuté. Po prečítaní úvodníka už sa mi v hlave formovala myšlienka, že ťa pozvem k nám na byt, kde budeš môcť pozorovať presne také ženské peklo, ako si opísala, pekne zblízka. Ale potom som čítal ďalej a uvedomil si, že ty už to nepotrebuješ. Už to poznáš :D Akurát teda dodám, že sa neprekrúcajú len slová, ale aj tón reči, pohľad či rýchlosť umývania riadu v jej prítomnosti. Keby som poznal muža, čo by sa s ňou chcel vyspať, zaplatím jej ho.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky