Uvrejňuje sa prd vemenom Hr.Dc.

blok prejde, ako koniec koncov všetko. aj tá neistota.
sentimentálna

Všetko raz prejde, podobne ako sa vyparia posledné zvyšky a prsty už viac nevoňajú po h**. Hnedé slzy, ktoré pripomínajú všetky svety vedľa tohto, len trochu vedľa.
Všetko raz prejde, podobne ako rýchlo plynúce oblaky na oblohe. Prázdne ulice, ktoré lákajú k túlaniu bez cieľa. Trnaz občas prerušený zašuštaním kríkov a strašidelným tieňom.
Prejde to ako zlá nálada, ktorú mala Nežná. Starý povaľujúci sa a neaktívny pes dokáže zneistiť. Trikrát som sa pomodlila k análnemu orgazmu aby to bolo spôsobené len počasím(celý deň lialo). Pri slovách o jedle sa jej zakaždým rozžiarili očičká- prezradilo ju to. Tak sme mali živú dekoráciu gauča. Nežná v jesennej apatii.
Tiež by som mala apatiu, keby som musela nosiť károvaný overál lebo niekto je lenivý mi trikrát denne umývať podvozok... Priznávam, som lenivé hovno a fakt sa mi nechce zakaždým umývať Nežnú. Najbližšieho pol roka to bude každodenná realita lebo skurvená jeseň a teplá zima. Čudujem sa, že počas blátivého polroka mi na nej ešte nevyrástli huby. Dlhé svetlé chlpy majú skvelú vlastnosť priťahovať bordel. V sprchovom kúte tak mám cementáreň abo stavenisko- všade piesok!!! S overalom má extra špinu iba medzi paľčikmi a zvyšok ide ľahko dole. Nemci sa na Nežnú v oblečku usmievajú, no ja som v tom bode stratená. Neviem, či svojich psov kúpu každý deň alebo na to kadia... 
Niektoré veci však neprechádzajú... Dohnať chlapa k tomu aby si vyhonil na wc v práci je na zemiakové ocenenie. Ešte mi poslal naspäť fotku aby som sa znova potešila pohľadom na výrazné hodinky- jeho poznávacie znamenie. To sú tie momenty, keď je bytie najviac tu a teraz, bez nánosov chobotín. Momenty, keď cítiš každý úder srdca.
- I found one dog
- Dog was in the toilet?
-Hmm, no
- OK
Život s Nemcom, to ti je story. Občas je ráno o druhej poobede, svet žije a mne sa len načítava operačný systém. Keď stojím v rade pri pokladni už 15 minút ale mne je to u riti a usmievam sa ako mesiačik na hnoji, hrá mi hudba a všetci ma môžu tľapkať po zadku. Ráno na nábreží s čajkami, Nežná mokrá od rosy a šťastná bytosť. Žeriem, keď ma zobudí lezúc do postele a mne chvíľu trvá, kým mi dopne, čo ma tlačí...


Komentáre

Obľúbené textové zvratky