Prísť o dobrú náladu je tak ľahké

Nemyslím si nič, cítim sa len ublížene. Nie som si však istá, či mám na to právo. Ja už si nie som istá ničím. Netuším kde je hore a kde dole.
Najprv "hrozný" sen, kde sa mi zdalo o veselom a milom Nemcovi. Bol taký do akého som sa zamilovala a akého som už dlho nevidela. Bolí to, keď ma vlastné podvedomie takto trápi, keď ani spánok neprináša úľavu.
Prekonala som to nejak, nadupala sa dobrou náladou a hodila veci do práčky, urobila mu kávu, vzala Nežnú vyvenčiť sa a cestou kúpiť Nemcovi cigy.
Vonku krásny deň, prekvapivo teplo a slniečko. Nádhera. Až kým som nedošla domov a po vyložení cigariet som dostala zjeba, že som mu včera zabudla pribaliť čiapku. Áno kurva, ja som to urobila naschvál!
Ja už fakt neviem, neviem a neviem. Cestou po vonku som rozmýšľala ako veľmi ho milujem a ako veľa pre mňa znamená, že je úžasný. Teraz sa snažím nerozplakať a neskutočne túžim utiecť čo najďalej.
Mám chuť vypadnúť na dlhú prechádzku s Nežnou a dúfať, že za ten čas sa stane zázrak.
Možno som len hysterka, možno to vidím len zo svojho uhla, možno...


Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky