Nevychádzaj, nechoď zo mňa von. Nevychádzaj, začni veriť snom.

Duch človeka z tela sa vyzlieka len von a von.
7 rokov do zadu, to bol iný svet. Spomenula som si na prvé milovanie medzi svätojánskymi muškami. Och, ako romanticky to znie. Bolo to zvláštne, keby som len tušila ako to celé dopadne. Mala by som si zatlieskať. Zamotať sa so ženatým profesorom, však naj je sranda. Stvárali sme hrozné veci. No prasatá 😂.
Sex v aute a trápne klišé story ako sme zapadli v snehu, lekcie ako zahládzať stopy po nevere aby mi pani manželka bevyškubala vlasy a iné mňamky.
Žila som ten život a aj keď to dopadlo tragicky, tak som za to vďačná. Stálo to za to a šla by som do toho zas.
Občas si povzdychnem, že mi chýba. Už nikdy som nestretla niekoho tak bláznivého ako on. Bude to 6 rokov, čo zomrel...
Život má svoje zvláštne spôsoby ako plynúť a niektoré veci si si nedokázal predstaviť.
Ťažko sa to popisuje, niektoré situácie sú príliš komplikované aby sa dali označiť za dobré alebo zlé.
Nikdy nezabudnem ako mi spieval:
Cigaretka na dva ťahy
krátka silná ako život
v dyme s tebou stojím nahý
platonický celkom živo.

Ešte raz a potom prsty
horké ako funerál
začínam si byť istý
že do teba som sa zameral.

Komentáre

  1. Taky znám ty situace, kdy člověk tak vzpomíná a vlastně neví pořádně, co si má o tom myslet... Občas mám takové zvláštní stavy, kdy moje myšlenky letí vlastním vesmírem, zatímco život prapodivně plyne. A když se ohlédneš za tím, co bylo, zjistíš, že to existuje jen ve Tvé mysli...

    S nepřítomným úsměvem Tvoje věrná čtenářka Shairin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ci blaaho.

    a ja ze sa tieto veci deju len vo filmoch. ale vlastne.. niekde cerpat predlohu musia.

    take nieco ti ozaj ostane v pamati vecne. ako ulet mladosti. jeden z tych vacsich. ale na co ine by sa malo spominat, ak nie na tie trampoty a ulety?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Môže sa zlostiť kto chce koľko chce, ale čím viac zisťujem, tým viac zisťujem.
    Že najlepšou milenkou je moja ľavačka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. http://nezenska-svine.blog.cz/5. 10. 2017 12:27

    Tyjo, ty máš BS ? Hm taky mám, píše se tu dobře, ale trochu nezvyk.
    Takže sexíček mezi svatojánskými muškami, co vám na to svítily? No panejo !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. v prvom rade, už viem aký song si k brku idem pustiť, v druhom - ooooch, ženská! :D ja tě žeru. a mrzí ma, že zomrel. veci ale sú ako majú byť, asi.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky