Huhňanie do operadla

Nežná vyzerá ako gulička s nožičkami. Dnes som sa totiž dve hodiny bavkala s krájaním mäsa a občas niečo spadlo jej smerom. Aspoň mám pokoj a nič odo mňa nechce. S plným bruchom sa dobre drieme.
Sranda je, že mám celý deň stŕpnutú polovicu prostredníka a začína mi to ísť na nervy. Spala som v divnej pozícii a stŕpla mi ruka. Lenže nijakým spôsobom to nevysvetľuje to, prečo mi brní len polovica prsta. Teda aby som bola konkrétna: ide o posledný článok prsta, áno ten s nechtom.
Začínam mať z toho tik a neustále si šúcham palec. Jasné, že to nepomáha! Joj, prečo sa také chobotiny musia diať práve mne?
Keď som už pri prstoch.... Celý život ma serie, že mám nechty ako z papiera. Vždy som túžila mať krásne dlhé nechty ale tie moje svojou kvalitou pripomínajú šmejdy z Číny. Sotva trochu podrastú, tak sa zlomia alebo rozštiepia.
Pekné nechty som mala jedine po transfúziach, aj to také vydržali len do momentu, keď cudzie krvinky odumreli. Možno to bolo železom, ktoré som brala. Tak či onak, nechty ako vtedy som nikdy pred tým ani potom nemala.
Chjoo, na mojich dlhých prstoch by vynikali ale môžem si leda tak predstavovať.
Skúšala som lak na posilnenie, nemal však žiaden efekt. Doplnky ako kremík či zinok boli len vyhodené peniaze.
Na umelé z vysoka seriem! Sú drahé, plastové a moje oko na detaily pri nich krváca. Tadiaľ cesta nevedie, teda nie pre mňa.
Možno je to genetikou. Moja mama musí mať gélové nechty lebo tie jej boli schopné lámať sa do živého...
S mojimi sračkoidnými nechtami som sa cítila ako posledná chudera vedľa holiek, ktoré mali nechty ako Dracula. Mala som spolužiačku a tá ak si chcela nechty ostrihať, musela použiť štikačky. Mala tak tvrdé nechty, že s nožnicami to nešlo.

Som celá divná...
Je normálne, že človek má jednu polovicu tela dominantnú. Oni totiž rastú svojim tempom a tak je jedna ruka či noha vždy dlhšia ako tá druhá. U niekoho je to viac, u niekoho menej.
Ja som asi mutant. Pravú kozu mám väčšiu ako ľavú, takže to zvádza k tomu, že moja pravá polovica je dominantná.  Lenže keď sa pozriem na svoje nohy tak sa mi pokrčí ksicht v divnej grimase. Moja ľavá noha je skoro o číslo väčšia ako pravá.
Som nesúmerný mutant, ktorý ma ešte aj problém s nákupom topánok. To aby mi nebolo ľúto...
Mám podozrenie, že rodičia preskočili niektoré dôležité kroky pri výrobe.

Komentáre

  1. A teraz si predstav, že si v noci pricvikneš niečo iné a celý deň ti to bude tŕpnuť... To spolužiaka zas všetci volali Bigfoot, lebo jeho ponožky sa dali použiť ako spacák. Dvojmiestny.
    Ten papoš je hillarious! A ešte k tomu ľavák <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 😔 ja si celkovo neviem predstaviť život s penisom ale brala by som vyskúšať si to aspoň na týždeň.
      A mal ten jeho "spacák" aj uspávaciu funkciu?
      Keď už mám články o hovne, tak aspoň vtipné gif aby to napravilo pokazenú chuť 😁 Cenu tomu, čo to vymyslel

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky