Deň v znamení Devianta

Nevedela som mu nájsť meno, žiadne neladilo k jeho hodinkám. Ako len nazvať to, čo sa mi zjavilo?
Tak sa pomenoval Deviant v záchvate nutakej potreby poslať mi fotky svojho nástroja...
Krúžok kreatívneho písania: Vodník Podvodník sa vymietol do stratena. Vymietol- také kokotavé slovo môj slovník pozná. Odpadáva.
Kto sa nájde v záplave slov a zvukov? Prebytok informačných usadenín, podivné hrany nábytku. Čo sme to stvorili? Abstraktné machule v čase. Káva stráca účinok ako jednorožce huňaté ponožky. Zakričíme do zoraných polí, že máme dosť.
Pri tom som len prázdna schránka, poškodená nesprávnym zaobchádzaním. Vyplnila by som každý prázdny priestor odtlačkom tvojho penisu. Prehlučala nánosy bežných smrtí.  Zatrepotanie dymových krídel aby sa svet aj naďalej točil a nás raz našli v posteli poskladanej zo zakázaných pocitov.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky