Blbý vtip

Čo vidíš, keď zavrieš či?
Lagujúcu hudbu. Irituje to...
Čisto nemecký vtip:

-Why butterfly???
-...because margarine does not good fly

Taký je život s nemcom, naučila som sa smiať fakt blbým vtipom. Ináč to proste nejde.
Ako keď mi vysvetľoval, že niekde pri Hamburgu je pracovný tábor z ktorého urobili väznicu.
Neviem si zvyknúť na to, že tu môžem nechať psa pred obchodom bez obáv, že mi ho ukradnú.

Mimo iné pozorujem, že mám problém komunikovať s ľuďmi, som tak divne zalezená v ulite a neviem, či mi to vôbec vadí. Som sama so sebou a je mi fajn.
Mám aj písací blok, takže svoje mýšlienky nie som schopná dokončiť. Zvláštny stav...
Vždy, keď prídu pochybnosti o živote, tak za krátky čas na to prídu znamenia, že život je fajn. Spomienky na všetky tie pičoviny, čo sme postvárali.
Kedysi som mala aspoň matnú predstavu o tom, kto som. Dnes si nie som istá ničím.
Neúmyselne som sa dotkla plyšáka a bum! Trieska v prste. No pochopíš to?!

Komentáre

  1. blok prejde, ako koniec koncov všetko. aj tá neistota.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veď je to vcelku pěkný vtip. Akorát bych řekl, že spíš než německý je anglický... :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky