Verím teda padám...padám do hlbín

Nemec sa už uložil k spánku a Nežná pochopila moju inštrukciu, tak mu drieme na paplóne. Normálne sa pijavička odo mňa dobrovoľne neodlepí ale tentokrát ju asi ukecal mäkký paplón. Spia si spolu ako dve nevinné duše.
V kontexte posledných dní je to ako dávka nádeje aj keď tiene po nociach tancujú v mojej hlave. Dnes sa Nemec zastavil u kamarátky o čom ma informoval sms-kou. Jedno moje obočie neveriacky odstávalo, v jeho svet je niečo také zvláštne, nevyžadujem aby mi písal. Domov sa vrátil iný človek, ten, ktorého som už dlho nevidela. Bol to zas muž do ktorého som sa zamilovala, muž pre ktorého existujem. Netuším o čom sa zhovárali ale čosi v ňom sa pohlo.
Ťažko utajiť akúkoľvek zmenu pred niekým, kto veľmi dobre vníma drobnosti, nepatrné záchvevy a jemné výkyvy energie.
Bez remcania a sám od seba uvaril večeru. Napätie opadlo a konečne som si vydýchla. Pasca zúfalstva povolila aby som sa opäť nadýchla. Nebudem rozoberať čo je dôvodom, so svojimi démonmi sa musím popasovať sama.
Predstav si rozbehnutý nákladný vlak, ktorý sa rúti na dno. Vymkol sa z pod kontroly a ak sa chcem zachrániť, tak ho musím zastaviť. Lenže každá možnosť ako ho zastaviť znamená, že sa musím postaviť vlaku do cesty a dúfať, že keď ma začne mlieť, tak mi neodsekne nič dôležité a vyviaznem len domlátená. Kto by dobrovoľne skákal pod rozbehnutý oceľový kolos?!
Len ťažký povzdych... Nedokážem písať niečo aspoň trochu schopné, keď je v mojom vnútri prázdno. Len bezcenné sračky, ktoré sa mi hnusia. Nedokážem komunikovať s ľuďmi, keď mi v hlave trúbi lokomotíva a ja sa snažím ju nepočuť.
Tak strašne prázdna, umŕtvila som vnútro aby som prežila tieto hrozné časy. Ostala len nádej, že zázraky sa dejú a veci nejak dopadnú. Niekedy nestačí ani to, keď je človek v mojom tele úplne sám, vydaný na pospas všetkej tej hrôze z momentu prezrenia. Túžba prestať existovať...
Som šťastná aspoň na chvíľu aj keď spánok otvára dvere k veciam, ktorým nerozumiem. Snívajú sa mi veci, ktoré spúšťajú alarm na pozadí. Presne ten druh snov, keď viem, že sa k niečomu schyľuje. Zraňujú na citlivých miestach a sú strašne zvláštne, podvedomie sa prejavuje v plnej sile.
Fucking weird dreams.
(Keď hviezda stretne čiernu dieru)

Komentáre

Obľúbené textové zvratky