Šialenstvo s názvom predmenštruačný syndróm (PMS)

Závidím chlapom a že fakt, veľmi, sakra silno!
Tento mesiac sa príroda zabáva na môj účet. Ináč ako normálne ale sranda to pre mňa rozhodne nie je.
Depresia sa ma dotkla len ľahko a krátko. Namiesto toho ma už viac ako štyri dni neskutočne bolia kozy, že musia byť skoro stále v ohrádke a sabotujú moje spanie na bruchu. Uložiť sa spať je boj, pretože každá z obľúbených polôh pučí jednu alebo druhú. Ak už nájdem ako tak prijateľnú polohu, tak sa ráno budím s boľavým chrbtom. Polámala by som ruky každému, kto sa mojich kôz dotkne čo i len pohľadom. Bolí to!
Tri dni som sa hrala na anorektičku a jedlo bolo tabu. S námahou som do seba natlačila aspoň niečo, no i z toho mála mi bolo zle. Totálne rozpoltenie, žalúdok kričal, že je hladný a zároveň, že ak do neho niečo strčím, tak sa pokúsi to vrátiť naspäť.
Včera sa objavili prvé náznaky žravky. Kvôli neodbytnej túžbe po slanom som sa večer musela vydať do obchodu a uloviť tortila chipsy so štipľavou omáčkou. Čokoládové cookies som po troch kúskoch zahodila na opačný koniec izby, nezodpovedali mojim chutiam.
Dnes žravka vrcholí a každých pár minút myslím na jedlo. To je asi jediná vec na ktorú sa dokážem sústrediť- jedlo! Už som do seba napchala banán, veľkú misku musli s jogurtom, hromadu haribo macíkov, dorazila som tortily, vypila jedno pivo slamkou, zlikvidovala syrovú omeletu so syrom, popíjam Vitamalz a rozmýšľam, čo si ešte dať. Sakra, musím si ísť vziať syr... Fajn, syr už mám.
Ako posadnutá démonom s menom hormóny. Komunikácia s ľuďmi? To je teraz ako svätená voda na čerta. Okrem toho neviem čo so sebou. Nič ma nebaví, nič sa mi nechce a keď už sa k niečomu dokopem, tak pri tom nevydržím dlho.
Byť ženou je proste úžasné!

Komentáre

  1. Nojo to známe. Chlapi ani neví o co přicházejí že? :D Momentálně to mám za sebou aji menstruaci. Poslední dobou zkouším kalíšek :D jak zajímavá věc.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja zvyčajne len ziapem. "len". a som nasratá. veľmi. najradšej by som sa zavrela na svoj vlastný opustený ostrovček s dostatkom jedla a pre istotu supermarketom, keby sa mi zmenili chute, inak nech ma všetci sakra nechajú na pokoji!
    za pár dní to príde. tešte sa.
    (a vraj aj muži menštruujú. svojím spôsobom. neviem od koho som to počula, no teraz mi to zarezonovalo v hlave. možno si o tom niečo pohľadám.)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jej to ti nezávidím. Nikdy jsem nic takového nezažila. Netrpím ani PMS ani nějakými extra potížemi při menstruaci. A za mě: Vřele doporučuju menstruační kalíšek! Používám ho už skoro rok a nemá chybu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To mi povídej, zrovna včera jsem si říkala něco podobného. Neustálý tlak nebo bolesti v podbřišku a s tím žaludkem je to přesné. Mám hlad, ale když něco sním, tak mám pocit, že to vyzvracím. Bolení hlavy, pocity na mdloby, úzkosti... tak tak, být ženou je úžasné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A to takhle probíhá každý měsíc, pokaždé stejně ? No, tak to asi fakt není co závidět. A já každý druhý den nadávám, že se musím holit. Tak už asi nebudu. :(

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakovala

Obľúbené textové zvratky